Üveges munkák

Cím: 1188 Budapest, Vasút utca 66/a
Telefon: (06-1) 294-99-54 Mobiltelefon: +36 30-310-02-25
  Gulyás Üveges Kft.
  E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  Figyelem! Július 10–11. (csütörtök és péntek) szabadság miatt zárva tartunk. Ez idő alatt nem válaszolunk üzenetekre, hívásokra, rendelésekkel vagy kérdésekkel kapcsolatban sem.
  Minden megkeresést csak írásban, és csak hétfőtől (július 14., reggel 8:00-tól) dolgozunk fel, addig türelmet kérünk. Július 9-én, szerdán még a megszokott nyitvatartással, 8:00–17:00 között várjuk Önöket szeretettel! 

  Nyitva tartás:  Hétfőtől- Péntekig: 08.00-17h.ig

Üvegkár, biztosító

Számlánkat minden biztosító elfogadja.

Biztosító értesítése

A káreseményt a bekövetkezése után minél előbb, legkésőbb az észlelésétől számított 2 munkanapon belül jelentse be a biztosítónak. Ez történhet személyesen, telefonon, telefax útján, levélben, az üzletkötőnél, vagy az Önhöz legközelebb eső kirendeltségen, ill. az ügyviteli központokban.

 

Akár szóban, akár írásban teszi meg a bejelentést, az alábbi adatok szükségesek:

  • a szerződés/kötvény száma, amelynek a szolgáltatását szeretné igényelni
  • szerződő / biztosított / károsult személyi adatai (név, cím, telefonszám)
  • felelősségi kárnál: károkozó elismerő nyilatkozata
  • a káresemény helye, ideje, rövid leírása
  • a kár becsült összege
  • írásos bejelentésnél dátum és aláírás.

Egy esetleges vitás helyzetben sokan hajlamosak a biztosítót hibáztatni, mondván, hogy az a szerződés szövegét nem egyértelműen fogalmazta meg, nem is szólva az apró betűs részekről.

Ez többnyire erős túlzás: a szerződés - az említett apró betűs résszel együtt - némi energia- és időráfordítással még azok számára is értelmezhető, akik egyébként nem járatosak ezen a területen.

 

Ugyanakkor tény, hogy a biztosító is a piacból él, ennél fogva nyereségességre törekszik. Mindebből logikusan következik, hogy ha nem feltétlen muszáj, bizony, nem fizet.

Ha nem vagy hajlandó ilyen esetben belenyugodni a helyzetbe, módodban áll jogi útra terelni az ügyet, ez azonban egyfelől költséges, másfelől bizonytalan kimenetű alternatíva. Jobban jársz, ha a szerződés megkötése előtt tájékozódsz a részletektől, illetve felülvizsgálod és módosítod a már meglévő biztosításodat, hogy ne ess bele az alábbi "típushibák" valamelyikébe.

 

 

Amikor nem üvegkár az, ami annak látszik

Az "ahány ház, annyi szokás" a biztosítókra is érvényes. Jó tudnod azonban: lehet, hogy a lakásbiztosításod nem terjed ki üvegkárra, illetve az is elképzelhető, hogy csak a lakásba szerkezetileg beépített felszerelések üvegrészében keletkezett kárra terjed ki - például ajtó-, ablaküveg. Így az asztal üveglapjának vagy a vitrin üvegajtajának sérülése, törése ez utóbbi esetben sem minősül káreseménynek.

Arra azonban bizonyos helyeken van lehetőség, hogy ezeket külön díj ellenében biztosítsd.
Családi házaknál a biztosítás akkor terjed ki a nem lakás céljára szolgáló épületekben, épületrészekben - például garázsban - történt üvegkárra, ha azok a szerződésben melléképületként megjelölve szerepelnek, ami azonban értelemszerűen a biztosítási díj összegét is befolyásolja.

További információk

  • Elérhetőség:

    Cím: 1188 Budapest, Vasút utca 66/a Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig: 08h - 17h.ig E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Telefon: (06-1) 294-99-54 Mobiltelefon: +36 30-310-02-25

Honlapunk cookie-kat használ, hogy az Ön számára a legjobb böngészési élményt nyújtsa. A weboldal használatával Ön elfogadja jelen felhasználási cookie-kat.